Regulamin

Opis

Strona Pandafeet.pl jest własnością i jest zarządzana przez Fińską firmę ” VERKKOKAUPPA OLIO OY ” . Składając zamówienie zgadzasz się na te warunki. Te warunki są dla klientów z Polski , klienci z innych krajów , mogą znaleźć wersję angielską .

1 . Płatność i ceny

Wszystkie ceny na Pandafeet.pl są w polskich złotych i zawierają 24% Fińskiego podatku VAT.

Poniżej wymienione są metody płatności dostępne dla klientów z Polski . Zamówienia są przetwarzane tylko po udanej transakcji.

1.1 Płatności kartą kredytową Visa / Mastercard / Amex

Klienci mogą płacić za swoje zamówienia przez karty kredytowe oraz karty debetowe (Visa, Mastercard i American Express).
Akceptujemy płatności kartą kredytową za pośrednictwem Stripe Payments Europe, Ltd. (“Stripe”).

1.2 Trustly – Bezpieczne płatności internetowe

Bezpieczne płatności internetowe: Alior Bank, Bank Millenium, Bank Pekao, Getin Bank, ING BankOnLine, iPKO, mBank. Bez opłat. Bez rejestracji. Zastosuj swój zwykły login do banku.

1.3 Paypal

Klienci mogą płacić za swoje zamówienia przez konta PayPal lub karty kredytowe Visa, Mastercard, American Express i Discover, oraz karty debetowe.

1.4 Bitpay

Po zakończeniu zamówienia jeśli chcesz zapłacić w Bitcoins, zostaniesz przekierowany na stronę internetową Bitpay .

2 . Dostawa

Wszystkie zamówienia są wysyłane za darmo w standardowych kopertach I posiadają kody służące do ich monitoringu. Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie było monitorowane lub chcesz użyć innej metody wysyłki , prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia .

2.1 Czas dostawy

Czas dostawy do Polski to zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych . Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji o czasie oczekiwania , odwiedź stronę

“Najczęściej zadawane pytania ” . Proszę pamiętać, że podane terminy dostaw są podane w przybliżeniu I mogą ulec zmianie . W niektórych przypadkach czas dostawy może być dłuższy , w tym przypadku prosimy o kilka dodatkowych dni , zanim skontaktujesz się z nami o nie otrzymaniu zamówienia .

2.2 Zamówienia uszkodzone i brakujące

Jeżeli produkty zostały uszkodzone podczas transportu , należy niezwłocznie skontaktować się z nami . W przypadku niekompletnych zleceń , prosimy o kilka dodatkowych dni po planowanej datcie dostawy przed skontaktowaniem się z nami . Koszty zwrotów przesyłek wynikające z niewłaściwego lub nieaktualnego adresu zostaną zwrócone, jednak nie zostaną zwrócone koszty transportu.

3 . Biuro Obsługi Klienta

Pandafeet.pl oferuje obsługę klienta poprzez formularz kontaktowy , e-mail , telefon i SMS . Obsługa klienta jest dostępna w języku Angielskim i Fińskim. Przez złożenie zamówienia , zgadzasz się na warunki bióra obsługi klienta , jak reklamacje I zwroty w języku Angielskim lub w języku Fińskim .

4 . Polityka prywatności

” Verkkokauppa Olio Oy ” jest firmą działającą na stronie internetowej Pandafeet.pl.

Aby być w stanie przetworzyć i wysłać zamówienia potrzebujemy niektórych danych osobowych.

Wszelkie dane osobowe nam przekazane takie jak nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail i adres IP , nie zostaną wykorzystane nigdzie indziej jak tylko przez firmę Verkkokauppa Olio Oy.

Wszystkie płatności są przetwarzane przez stronę internetową Twojego banku, wszelkie dane kart kredytowych , kont bankowych lub informacje finansowe nie są przechowywane przez Verkkokauppa Olio Oy.

Kiedy zgadzasz się na warunki zamówienia, zgadzasz się, że Verkkokauppa Olio Oy może przechowywać i przetwarzać Twoje dane osobowe.

4.1 Strony zewnętrzne .

Verkkokauppa Olio Oy nie ponosi odpowiedzialności za zawartość zewnętrznych stron internetowych . Radzimy zapoznać się z polityką prywatności stron zewnętrznych, przed ujawnieniem jakichkolwiek danych osobowych .

4.2 Cookies

„Cookie” to niewielki plik tekstowy. Dane umieszczone w tej przeglądarce pozwalają Verkkokauppa Olio Oy rozpoznać Cię za każdym razem gdy odwiedzasz tę witrynę . Same “cookies” nie zachowują żadnych danych osobowych , a Verkkokauppa Olio Oy nie używa “cookies” do gromadzenia danych osobowych .

4.3 Pamiętaj o istniejącym ryzyku przy każdym połączeniu z Internetem.

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić dane osobowe , nie możemy jednak zagwarantować bezpieczeństwa podanych informacji, które przekazywane są do Verkkokauppa Olio Oy. Jesteśmy wyłącznie odpowiedzialni za utrzymanie w tajemnicy haseł lub innych informacji o koncie .Za procedury I politykę danych firm za pośrednictwem naszej witryny nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Oprócz innych witryn lub usług internetowych , które mogą być dostępne za pośrednictwem Verkkokauppa Olio Oy , nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Są to procedury ochrony prywatności niezależne od nas , dlatego też nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ich politykę lub działania .

Prosimy o kontakt z bezpośrednim dostawcą lub na stronie internetoweji jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat polityki prywatności .

5 . Zwroty

Klient ma prawo do anulowania I zwrotu przesyłki, jednak ponosi on koszta transportui. Zwrot musi nastąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Skontaktuj się z nami , aby uzyskać więcej informacj.

6 . Odpowiedzialność

Verkkokauppa Olio Oy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające podczas używania produktu.

Korzystanie z akcesoriów ochronnych nie gwarantuje ochrony przed uszkodzeniami .

7 . Prawo i spory

Verkkokauppa Olio Oy prowadzi działalność zgodnie z przepisami obowiązującymi w Finlandii . Wszelkie spory , które nie mogą być rozwiązane w drodze wzajemnego porozumienia , będą rozstrzygane w sądzie rejonowym w Pori , Finlandia.